Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

czwartek, 25 kwietnia 2013

Post po długiej przerwie

                                                Siemanko tu Olga               
    Piszę dziś o środzie (24.04.2013)W ten dzień miałam do szkoły na 8:00 tak jak zwykle, ale to nie był zwykły dzień.
    Dziś miałam zagrać Thumbelinę czyli Calineczkę w międzyszkolnym przedstawieniu w Dworze Czeczów.
Najpierw występowały klasy 1-3 a potem my czyli klasy 4-6.Myślę e przedstawienie nam się udało.Po naszym występie  dostaliśmy poczęstunek i wróciliśmy do szkoły.Ala i Vampi przyszły do mnie pogadać, pograć ogólnie.Zadzwoniłam do Małpy gdzie jest bo umówiłam się z nią na rolki.Poszłyśmy z Alą i Małpą po Julkę i jeździłyśmy tak do ok.19:00 ponieważ nie miałam żadnych zajęć.Gdy wróciłam do domu cała byłam posiniaczona i ogólnie no ale trudno.Grałam na serwerze mojego kolegi Pawła razem z Wojtkiem to tyle na dziś do zobaczenia.


Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w następnym                                                   poście :D  
   



1 komentarz: