Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

czwartek, 25 kwietnia 2013

Przepraszam za moją nie obecność

                     Przepraszam jeszcze raz

    Marzec był dla mnie bardzo ciężkim miesiącem.Nie pisałam więc ale cóż mam nadzieję że mi wybaczycie.
    W święta wielkanocne pojechałam do babci i nie miałam komputera.Gdy wróciłam zaczęła się szkoła miałam tyle lekcji i transparentów do zrobienia że hej.Potem dostałam główną role w przedstawieniu pt. ,,Thumbelina" miałam też wystąpić w przedstawieniu na święto 3 maja, ale zrezygnowałam bo mam mieć jutro wizytę u ortodonty.Przez tydzień byłam chora i nie mogłam wyjść z łóżka.
    Noto tyle z wyjaśnień za chwile wrzucę nowy post z 24 i25 kwietnia, i przepraszam was jeszcze  raz.  


    Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w następnym
                                           poście :D 


                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz