Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 30 kwietnia 2013

Rolki z koleżankami

                              Siemka z tej strony Olga !!!    25.04.2013

Dzisiejszy dzień zapowiadał się okropnie ponieważ to był czwartek.Dziś miałam pojechać z klasą na wycieczkę.Jak zawsze cała szkoła jechała do kina a my do muzeum.Na wycieczkę wzięłam coś do jedzenia i picie,a także legitymację.Mama mojej koleżanki Ali którą już znacie kupiła nam bilety.O 9:00 poszliśmy na tramwaj.W drodze grałam z koleżankami i kolegami na telefonach.Gdy dojechaliśmy zaczęło się oglądanie samochodów było nudno na szczęście nasze męki za niedługo się z kończyły.Poszliśmy na salę interaktywną.Tam zaczęła się świetna zabawa.Najpierw biegałam w kole dla chomika.Potem jeździłam na dziwnych pojazdach i robiłam inne eksperymenty.Kiedy zabawa się z kończyła z 2zł poszliśmy na kule branderburskie czy coś takiego.Było tak sobie.Poszliśmy zobaczyć  wygórowane ceny w sklepiku.Do szkoły wracaliśmy tramwajem.
Połowa klasy została w szkole na próbie z okazji 3 maja,a reszta wróciła do domu.Ja na próbie nie zostawałam,bo jutro idę do ortodonty.Wróciłam na obiad.Zjadłam go szybko i wyszłam na pole pojeździć na rolkach,z Adą,Alą i Julką.Świetnie się bawiłam.Do domu wróciłam ok. 19:00.Pograłam w simsy i minecrafta.To tyle z mojego rolkowego dnia.

Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w następnym poście :D


2 komentarze:

  1. Cóż blog sam w sobie okejny spk ale widzialem lepsze blogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog , całkiem mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń