Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

czwartek, 28 marca 2013

Śpiąca :O

Sieeeeeeemmmano Tu Vampi!

Tak wiem dawno nie pisałam ale szkoła, nauka, keyboard itd. O.o
Ogulnie chce mi sie spać co z tego że jest 9:33 :D?
Chce trochem nawiązać do tematu Olgi ^-^
A więc wtedy (pare dni temu) Ja na WF-ie
Dostałam 5 z kozłowania (Ale przyznam że Olgisia jest naj z kosza xD Ja jestem dramatyczna ,_,)
A potem 5 z brzuszków zrobiłam 25 (Nie wiem jak to sie stało że aż 25 bo niewiem czy wiecie ale tak bardzo wysportowana nie jestem O.o Dobra kogo oszukuje nie jestem wogule xD)
No i też dostałam + z obrony fortecy :)
Ale co do dzisiaj jestem happy bo pogram se z tatą na xbooksie (zdaża sie to rzadko bo zazwyczaj jest w pracy a ja w szkole :( )
I troche popróbuje pograć na keyboardzie :) Umiem już początek w strone słońca *-* (Ze słuchu xD)
No cóż...Szkoda mi tylko że Olgisia jedzie do babci na Wielkanoc...
TAM NIE MA MINECRAFTA UNSUB X-O
Dobra odbija mi xD
Musze pogadać z małpą ciekawe czy ona gdzieś jedzie ?
Ja zostaje w domu :D
No ale narazie kończe
Bay ^-^

Łap życie,bo ci jeszcze ucieknie!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz