Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

poniedziałek, 8 lipca 2013

Ahh...Basen z Lazanią *.*

Heja tu 
WAKACYJNA
                                          VAMPI
Ważne że wakacyjna bo całkiem innaczej sie zachowuje ;D
Ok po 1:
Zrobiłam coś takiego...
A więc co miesiąc będe podliczać posty i do kogo należą a gdy minie miesiąc ogłosze:

BLOGERA MIESIĄCA
Jak narazie prowadzi...
Ja xD licząc z tym postem mam 4 ;P
A zaraz potem jest Owieczka i Klulik (tak wiem złe u ale specjalnie >.>) z 1
A teraz pora na

WAKACYJNY DZIEŃ
A więc pojechałam na basen w Szaflarach
JEchała ze mną babcia,dziadek,wujek,wujek,ciocia,ciocia,kuzyn,kuzynka i kuzynka kuzynki
 Jechaliśmy 2 autami
Gdy jechaliśmy na basen (ok. 1 godzine) mój wujek który robi ze słupami telefonicznymi w pracy
ciągle mówił:
O ta wieżyczka jest z Orange,a ta cienka z Play!
Itd. xD
Gdy dojechaliśmy poszliśmy kupić takie...Zegareczki żeby wejść?
Potem do szatni pod przysznic zając miejsca i odrazu poleciałam do basenu.
 W basenie była taka siatka do wspinania (Dość duża coś dla Małpy xDD)
I w ogóle  fala
co jak nie skakałaś to cie zatapiała (Do blogerów taka jak w białce co wchodzić nie mogliśmy)
Potem zgłodniałam i poszłam do bufetu a tam...
Zjadłam tą pyszną lazanie *.*
Zwykle nie lubie ale coś mnie wzieło żeby spróbować i niebo w gębie :3
Potem jeszcze frytki i poszłam pływać dalej z Julką (kuzynka)
Potem jadłam jeszcze lody w rożku Princessa
Następnie poszłyśmy na fale. Tam był taki jeden chłopak.
Coś tam potem skakałam tylko ja i on i ja sie go pytam ile on ma lat a on mi mówi że 13 ja mu mówie że 11
Wyszłam i poszłam gadać z kuzynkom i kuzynem a on do mnie podpływa i się pyta
Wy jesteście spokrewnieni?
Ja:
A ja że tak ale tylko kuzynostwo a co?
On: A nic ogólnie to jest Dominik ty jesteś Martyna a ona...Niewiem...
Ja: To jest Julka 
On: Aha nie usłyszałem
Ja: A ty?
On: Patryk

I ogólnie potem razem wszędzie łaziliśmy na fale zjeźdżalnie nawet mnie woził na barana xDDD (on chciał)
Teraz wysłałam mu zaproszenie na skypie
A właśnie REKLAMA

Zapraszam na jego kanał na YouTube
Patrix123table
Potem musiał iśc a ja dalej się bawiłam
O 16:30 (przyjechaliśmy ok. 10) Wyszliśmy
To był super mega fajny dzień oby tylko słońce nie sparzyło mnie za bardzo xdDD

ŁAP ŻYCIE,BO CI JESZCZE UCIEKNIE :D PS. ŁAP WAKACJE :p!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz