Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

czwartek, 11 lipca 2013

To woda jest MOKRA ???

Heja , tu Nowy !!!

A więc tak :
Piszę tego posta bo muszę wygrać ;)
Wczoraj ja , Małpa , Olgisia i Owieczka byliśmy na placu zabaw
i potem ogólnie Igor ( brat Olgisi ) nas gonił do Biedronki
Ale na szczęście mama Olgisi go "odczepiła"
Poszliśmy pod taki kran-pompkę gdzie się
pompuje wode i pompowałem ja 
Małpa wzięła troche wody do ręki i 
CHLUST !!!
Ochlapała mnie a ja zacząłem uciekać jak na tchórza 
przystało
A ona wzięła wodę z butelki i 
CHLUST !!!!!!!!!!!!!!!!!
Tym razem zamoczyła mnie do suchej nitki 
głównie w miejsce o którym się nie mówi 
Wiecie ...
I ogólnie zaczęła przepraszać , kupiła husteczki
A ja dzięki niej musiałem się wstydzić !!!
Zemsta będzie MOKRA !!!

I ogólnie jest już pokój

Niech moc będzie z Wami !!!
A woda przeciwko Wam !!!
muhaha !!!

Nara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz