Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 6 lipca 2013

Heja


  1. Heja tu znowu Vampi!
Wybaczcie mi prosze za moją nieobecnośc ale...Skończył mi sie net xDD
No ale tak czy siak teraz mam bez limitu i moge na spokojnie pisać ;D
A więc:
Dziś dzień miał być fajny bo babcia robiła imieniny
W sumie nie jest źle
Moi rodzice musieli już pojechać bo mama jeszcze dziś pracuje ale przywieźli mi truskawki i czereśnie Mniam :3!
Teraz goście są na polu a ja siedze na kompie i sobie maluje...
Ale...Nie umiem malować ;D
Może potem wyśle jako grafike w poście ale zobacze
Ogólnie nadal jestem w Myślenicach ale za 9 dni jade na obóz śpiewania Wiii!
Tylko nie będe pisała D;
Ale zrobie pamiętnik a potem przepisze na bloga ;)
Boje sie tylko bo...nikogo niue znam a jestem prawie najmlodasza i...
Co jak mnie wyśmieją?
Jak się z nikim nie zaprzyjaźnie i będe na każdym kroku ludzie mnie omijać i się śmiać :/???
Oby tak nie było...
Ale co tam trzeba PACZYĆ NA PRZYSZŁOŚĆ Z OPTYMIZMEM 
I pamiętajcie:
Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie ;D!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz