Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

niedziela, 7 lipca 2013

Siemka


Siemanko , tutaj Nowy !!!
A więc tak :
Niedawno odebrałem swoje świadectwo ze szkoły
Nie chcę się chwalić , ale najlepsze w 4c ...
Po pierwsze :
W tą sobotę może idę do Małpy
Yeah xD
Po drugie :
Dzisiaj w nowym stylu :3
Po trzecie :
Moje zainteresowania :
Pisarstwo -
pisze se jakieś opowiadania
Malarstwo -
maluję "obrazy" akwarelami (farby)
i ogólnie wszystko co twórcze
fotografia , teatr itd.
Matematyka , Anglik no i to tyle z przedmiotów
:D i podróże
Podejście do życia :
Jestem realistą -
nie marze tak jak
Vampi !!!
Innymi słowy
optymistą z praktyką życiową xDDD
 o jeszcze do zainteresowań
trochę medycyna , adwokat , psychologia ...
dużo by tak wyliczać ^^
Po czwarte :
Nie wyjeżdżam na wakację bo już byłem
Po piąte :
Sory że mnie długo nie było
 <('')
*le polski Pingwin xDDDD
Po szóste :
w wakacje będę dużo pisał (chyba)
Po siódme :
Macie jakieś nurtujące Was pytanie dotyczące mnie ?
Napisz w komentarzu pod tym postem !
Mam zamiar zrobić posta
"Zapytaj Nowego"
Piszcie opinie i w ogóle
< zawsze je czytam :D>
I to na tyle
Niech moc będzie z Wami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz