Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

piątek, 12 lipca 2013

krótko

                    Cześć tu Owieczka                                            Nudzi mi się , więc opisuję dzień który opisał również Krulik (wiem,że się pisze przez ,,ó").
Szczerze mówiąc to tej całej sytuacji nie widziałam( jak Krulik zastał oblany przez Małpę) bo jak przyszłam był już cały mokry, potem poszłam z Małpą do drewniaka po chusteczki (żeby Krulik mógł się trochę osuszyć)
następnie poszliśmy na rampy,tam  ja rozmawiałam z Krulikiem, a Olgisia i Małpa bawiły się w berka.
Jak się nam znudziło siedzenie na rampach, to poszliśmy do piaskownicy.Jednak po dłuższej chwili przyszła mama Małpy i kazała jej natychmiast wracać do domu. Więc mi szczerze też nie chciało się już siedzieć na placu, więc poszłam do domu.

 To tyle w tym poście cześć!!! 

              I pamiętajcie, że marzenia ostatnie umierają :-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz