Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

piątek, 22 marca 2013

coś o mnie.......i o przyjaciółkach

                                    

                                Siemka,siemka mówi Małpa

 tutaj opowiem kilka słów o mnie na początek..

 W szkole jestem dobra z W-F_u. O! właśnie wytłumacze wam moje przezwisko.... jestem Małpa ponieważ uwielbiam skakać po drążkach na placu zabaw i po drabinkach na w-f ogólnie koleżanki uważają że jestem wysportowana.I to tyle o przezwisku. Moją pasją jest sport oraz Kung-Fu.W przyszłości chciałabym zostać kimś ze sportu np.siatkarką,kungfumenką i tp. Ale tak dokładnie to niewiem....

lubie grac w minecrafta i inne gry reszte będe opowiadała o sobie w innych postach.

                                 OK teraz Vampi

według mnie ma talent muzyczny oraz bardzo  ładnie śpiewa.

w przyszłości chciałaby zostać youtuberką i piosenkarką.

o! i plastyczny talent też ma.

                                Olgusia is clever and sporty!!!!!!!

no czyli jest mądra i także wysportowana.Jest świetna w Angielskim. Olga nie ma planów na przyszłość. No i Olga kazała mi przekazać że na swoim poście nie będzie pisać o swoich pasjach.... bo jest leniwa i wredna jak Mandzio,,

no to tyle z mojej strony.....Paa;)

Ps. Vampi zatłuke cie za tego nietoperza z nunchacko ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz