Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

niedziela, 24 marca 2013

Wczorajsza notka

Siema!!
Tu wasza:
Gify, potworkiGify, potworkiGify, potworkiGify, potworkiGify, potworki   
Nie napisałam notki z wczoraj więc dokończe:
Gdy gadałam z Olgisią na skypie dołączyła do nas moja BF Julka
Grałyśmy razem i...Wiecie co jestem sklerotykiem i nie pamiętam xD
Ale za to pamiętam naj teksty:
V: A ja słysze tylko ASZYBYSZYBYSZYBYSZY

V: ale lagi Nie moge ruszać monitorem!
O: tak Martyna nie może ruszać monitorem xD 
   
V: O jaka piękna kurka *-* Szkoda by było gdby...GIŃ Z JAJKA X_O!
O:MArtyna co ty jej robisz
V:Nic
                                                                                                                                                                                          
V:Kurczaki są w brodawkach kurczaki są w dyniach TO KURCZAKO APOKAIP EEE Bleblegg APOKO APOKALIPSA !!!
                                                                                                                  
No Oki a teraz przejdźmy do tego co dzieje się dzisiaj
Snu jakoś sobie nie moge przypomnieć Gify, emotiony
Za to robie prace na Angielski
Pisze Legende o Smoku Wawelskim tylko po Angielsku bo jakiś z Turcji przyjeżdża czy coś Gify, emotiony
Ok także wracam do pracy
BayGify, emotiony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz