Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 23 marca 2013

Sobota najnudniejszy dzień w moim życiu

                                           
                                                   Tu znowu Olga                                          23.03.2013r.

Wstałam o 9:45 co jest trochę dziwne jak na mnie.Od razu zadzwoniła do mnie
Vampi.Chwilę pograłam i poszłam na śniadanie.Do naszej rozmowy dołączyła się Julka(koleżanka ze szkoły).Grałyśmy i kupiłyśmy spawner.Jeszcze 15  tysięcy i będą golemy.Wczoraj  małpa zrobiła latającą chmurę a ja dzisiaj ją dopracowałam.Julka z kończyła z nami gadać a my zarabiamy na golemy brakuje nam tylko 13 tysiaków.Za niedługo z kończyłam grę i przeglądałam neta obejrzałam jakieś filmy i się nudzę!!!Obejrzałam już chyba wszystko co się dało.Kwadratową Masakrę i takie tam już 17:00 a ja nie mam co robić.Szkoda,że nikt nie ma urodzin czy nie robi fajnej impry.Gdy po godzinie nudy się z kończyły zadzwoniłam do vampi i Julki.Vampi grała na Diax pvp,a Julka na Skyblocku.Ja z braku dostępu do kompa grałam na moim tablecie.Grałam razem z Vampi szukając jakiś fajnych serwerów.Ale za 5min. Był live minecraftblowa więc skończyłyśmy rozmowe.Po live byłam zmęczona więc poszłam spać.

                                        Każdy dzień chce spędzić miło więc          
                                                   Do zobaczenia w następnym
                                                                  Poście :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz