Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

piątek, 22 marca 2013

Ja czyli Olga

             
                                                                     Siema tu Olga
                       
                          Już pewnie znacie moje przyjaciółki Adę Martynę i mnie
                  Mamy po 11 lat , a więc chodzimy do klasy 4.Na tym blogu każda 
z nas będzie pisać o swoich przeżyciach.To będzie taki pamiętnik.Osobiście przepraszam za  błędy ale jestem słaba z polaka.Moje mocne strony to matma,wf i anglik.Słaba jestem z Techniki.Jestem wysportowana i  wszyscy w klasie mnie lubią mam też wiele innych plusów i minusów.    
                                                                

 Każdy dzień chce spędzić miło więc do zobaczenia
                                               W następnym poście. :D

1 komentarz: