Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 23 marca 2013

Sobota cz1

Hejo!

Gify, gifs  


Tu:

 Gify, rączki i nóżkiGify, rączki i nóżkiGify, rączki i nóżkiGify, rączki i nóżkiGify, rączki i nóżki 

Witam!

Okey po moim pięknym śnie gadałam sobie z Olgisią i grałam w minecrafta ^^

Ogulnie kupiłyśmy mob spawner a sie zrobiły świnie (chciałyśmy golemy) Ale rozwaliłyśmy i nam został ufff 

Bawiłąm sie też z moimi kofanymi kociakami ^-^Gify, emotiony

Potem zrobiłam to :

 

  

Natkneło mie jakoś :D  

No narazie tyle...Jeszcze napisze :D

AAA i naj cytaty (nie dokładne xd) Jakie dziś były:

O:Zrobie takie drabinki że można po tych drabinkach zejść ale nie wejść
V:Em...Że What? xD

V:Co już jest 1.5.1!?? Jak to! Wiedziałam że jest w innym kraju Ale nie u nas musieli dodac dzisiaj ale jak mogłam nie wiedzieć o aktułalizaci JAK!!?? No jak to jak mogłam nie wiedzieć o AKTUŁALIZACJI!!??
 

V:Halo? To twój telefon! No odbierz mnie! 

Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie!!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz