Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

poniedziałek, 25 marca 2013

O nie! Poniedziałek

   

                                 Siemka tu Olga!

Dziś wstałam o 7:14 bo byłam strasznie zmęczona i nie wyspana.Lekcje miałam na 8:00,a pierwsza i druga lekcja to wf.Z kozłowania i omijania pachołków dostałam 5-,ale na prawdę choć nie chce się chwalić w kosza jestem najlepsza i najniższa w klasie z dziewczyn.Z robienia brzuszków w 30 sekund dostałam 6 zrobiłam ich 32.Dostałam też plusa za granie w obronę fortecy.Wydaje mi się,że grałam najlepiej trzecią lekcją był polak na szczęście oglądaliśmy film.Potem była plastyka.Ola pożyczyła mi talerz bo ja nie miałam.Za moją prace dostałam 5-.Potem była matma z naszą wychowawczynią.Sprawdzian z ułamków napisałam najlepiej na 6.O 12 coś z kończyłam lekcje.O piętnastej mam pomóc koledze zrobić mob grinder.Nie wiem czy będe mogła bo tata montuje nową kartę graficzną.Na obiad dostałam gyros z ryżem.Potem siadłam by sprawdzić co się dzieje w necie.Gadałam z Wojtkiem i Martyną.Potem do nas dołączyła się Julka.Zjadłam kisiel i odrobiłam lekcje.Skończyłam grać ale ciągle gadałam z Julką

                                                 Każdy dzień chcę spędzić miło więc do następnego    
                                                                           Postu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz