Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 11 czerwca 2013

jak ja wygladam

                                                  Siemka tu Olgisia
                            Jedna fanka taka Karolina poprosiła nas o opisanie siebie. Więc tak
                                  Jestem małą szybką dziewczyną mam ok. 139cm wzrostu
                           brązowe oczy i brązowe włosy chociaż niektórzy mówią, że są czarne.
                   Jestem chuda a warze 28 kg.Bardzo lubię sport i pewnie dlatego jestem taka chuda.
                 Ps. Jeżeni chcecie dowiedzieć się o mnie więcej zadawajcie pytania w komentarzach.
                                                   Nie martwcie się zawsze je czytam :)
            Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w 
                                     następnym poście :D     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz