Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 4 czerwca 2013

Słuchaj Nowy

                               
    Tu Owca 
 W większości ten post będzie poświęcony sprawie mojego FOCHA  
o którym Nowy napisał

Oto moja wersja wydarzeń

Gdy przyszłam na plac zauważyłam że jest już na nim Małpa,Olgisia i Nowy. Zaczęliśmy gadać o wytrzeszczach, a potem zaczeli rzucać moją czapką. Potem usiedliśmy na stole do ping-ponga na którym była kałuża i rzucali moim wytrzeszczem do niej [szczęście że jest z gumy] 
                  Wkurzyłam się!!! 
zrobiłam małą awanturę ale to jeszcze nic.
 Po tym poszliśmy na ciuchcie i powiedzieli że bawimy się w krówczaki [jakieś ich chore wymysły]
- i Olgisia powiedziała 
-my [Małpa i Olgisia] mieszkamy na górze a ty jesteś ŚWINIĄ i mieszkasz na dole.

Ja faktycznie się sprzeciwiłam bo czemu ja mam być ŚWINIĄ a oni są krówczakami co oni  niby są jacyś ważniejsi . 

Ale OK powiedzieli że ja jestem KROWĄ  [i powiedzieli to tak jak gdyby mówili tak jakby nazywali mnie krową]przecież fajna zabawa to taka która karzdemu się podoba , a nie dokuczanie jednej osobie.
To  powiedziałam
  
                       DOŚĆ TEGO !!!
Zeskoczyłam z ciuchci i poszłam do domu.
                           No
                             i
                         dzisiaj 
          miałam na nich FOCHA  

Po lekcjach ZNIENAWIDZIŁAM ICH yyy...tak sobie o mnie rozmawiali jakby mnie tam nie było 
-Owieczka została wydalona z paczki 
-niech sobie robi co chce
i mówili to tak jak gdyby nasza przyjaźń to była nic nieważna można powiedzieć że jak nić którą przerwano.
 wyszli a  
 za chwile przyszła Małpa z Tyczką 
 Ja z Tyczką wyszłyśmy ze szkoły a nagle nadeszła Małpa i mówi do mnie:
SORRY OWIECZKA ZA WCZORAJ
Wtedy zrozumiałam  że Małpa i Tyczka to są prawdziwe przyjaciółki
      
WIDZISZ NOWY MAŁPA  UMIAŁA ZACHOWAĆ HONOR 

MAŁPA jeżeli to przeczytałaś to wiedz że Tyczka i 
Ty jesteście moimi najkami
  
               KONIEC


           to tyle na dziś nara 
                              nawet gdy pogoda do kitu śmiej
                                                                       się!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz