Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

niedziela, 9 czerwca 2013

Na proźbe Karoliny

Heja tu Vampi :)
Po 1 WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO WSZYTKIM Z BLOGA!!!
Dziś Między Narodowy  Dzień Przyjaciół
A po2 Specjalnie na proźbe pewnej fanki Karoliny
Postanowiłam się opisać (w ogóle dzięki świetny pomysł ;))
A więc Moje włosy są....Gdzieś tak do końcca szyji ;) i jest to bardzo ciemny brąz (gdy sie zmoczy do czerń ;) )
Wysokość...Hm....Razem z Tyczką jesteśmy najwysze ;) (około... 153 cm,155,157...Zależy na jakim metrze na moim to ok. 157 cm, ale wątpie xDD)
Nie jestem specjalnie opalona...Brak okularów,kolczyków...
Moje fryzura....Cóż...Moje włosy strasznie się elektryzują i pozwalam im latać jak chcą ;)
Oczy głównie brązowe ale z kawałkiem niebieskiego,zielonego i chyba złotego (Zdanie olgisi xDD)
Długie pazury
i...ta....wstydliwa rzecz jestem...gruba...
przynajmiej tak sądze...
Hobby...Muzyka słuchanie,śpiewanie,granie....Wszystko co z muzyką powiązane
A zwłaszcza vocaloidy....I tak jestem otaku :3 O ile wiesz co to znaczy
Otaku miłośnik japońskiej popkultury, głównie anime, mangi  vocaloidów i gier komputerowych. 
A Vocaloidy
Vocaloid to program przeznaczony na komputery osobiste. W nowatorski sposób zostały w nim połączone technologie syntezy mowy oraz syntezy dźwięku. Oferowany jest w wielu wersjach, różniących się barwą głosu oraz językiem. Doczekał się trzech generacji, nazwanych kolejno "Vocaloid", "Vocaloid 2" oraz "Vocaloid 3". Druga generacja jak i również trzecia generacja, zawierają szereg usprawnień oraz bardziej realistyczne brzmienia głosu.
Poświęce temu inny post ;)
Aha warto też wspomnieć że kocham...Ale nie kocham że lubie jeść ale na serio koooocham (spytajcie innych blogerów xDD) Dżem Truskawkowy ;)
To chyba tyle om mnie :)

ŁAP ŻYCIE BO CI JESZCZE UCIEKNIE!!! :D   PS. Never stop smailing


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz