Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

środa, 5 czerwca 2013

Zostałam sama D:

Heja tu Vampi i jak już wiecie wyszcy blogerzy (oprócz mnie Gify, emotiony) Jadą na zieloną szkołe i będe sama Gify, emotiony
Do tego mam lekcje z 5 a której nienawidze Gify, emotiony
Ale są też dobre newsy Gify, emotiony
W naszej paczce wysztko znów jest po staremu :D
Ulga...
Dziś przyszłam jako 2 do szkoły ;o (z dziewczyn bo chłopaki mieli WF)
potem siedziłam jak zawsze z Pawłem...to znaczy....tyczką
Była to muzyka i dostałam 5 za śpiewanie w grupie Gify, emotiony
potem śedziłam z Nowym....A potem owieczką xDD
Ogólnie na przerwie razem z tyczką i Owieczką śpiewałyśmy Honey-Lalalove xD
Jejku ogólnie do wakacji jeszcze 23 dni Gify, emotiony
Ale będzie brakowało mi reszty Gify, emotiony
Choć....może kogoś namówie żęby przyjechał do Myślenic 
Oby tylko nie padało Gify, emotiony
Wogóle macie plany na wakacje?
Ja jade na obóz w Lipcu jednak chiałambym naczyć się surfować Gify, emotiony
Szkoda że to nie możliwe :C
To tyle Gify, emotiony

A tu memik :D
Nie wiem czy udajesz czy naprawdę jesteś taka pusta

Myśle że jestem pusta xDDD

Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie!!! :D PS. Never stop smailing 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz