Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

piątek, 14 czerwca 2013

Spartakiada i wyjazd

Heja tu Vampi :D
Dziś nie ma emotikon bo jestem na kompie rodziców
Tak czy siak jak na razie chce opisać Spartakiade
A więc wczoraj  o 8:00 Była zbiórka
Prawie się spóźniłam ale musiałam kupić jedzenie i bilety.
Gdy przyjechaliśmy na Spartakiade zwiedzaliśmy (obrzydliwą) szkołe
Wszystkie ściany,tablice po prostu  WSZYSTKO było zielone
Gdy weszliśmy na sale gimnastyczną gdzie mieliśmy się przebrać i zostawić rzeczy (na szczęście byłam przebrana bo bym sie nie przebrała przy innych) 
Sala była lepsza niż korytarz jednak także nie była najlepsza.
Była większa od naszej jednak cała niebieska a od ścian odpadała farba.
jedyny plus to że mieli 4 kosze (my mamy tylko dwa) i wyświetlacz
Następnie po przebraniu wyszliśmy na dwór. Tam boisko było świetne!
Bramki,plac zabaw,bieżnia (nie taka elektryczna tylko z 4 torami)
Boisko do koszykówki,siatka,pasek do skoku w dal Po prostu Super!!
Musieliśmy stać w potrójnym rzędzie (oczywiście zrobiliśmy to pierwsi i nas pochwalili xD)
Ogłoszono konkurencje 
Narazie nic nie robiłam jednak Pe Pe (kuzyn tyczki) skakał w dal
A Małpa odbijała piłke przezs siatke z Michaelem Jacksonem (Takim Arturem który według Nowego "podrywał" Małpe odbijając tańcząc i wymachując włosami xD  (ja na to wpadłam tak samo jak na ksywe hue hue :d))
Ja i Nowy oglądaliśmy występ chelederek.
Nasze chyba były najgorsze :/
Potem przyszła do nas Małpa mówiąc że nie mieli szans bo cała reszta była z klas 6
Potem poszliśmy do Pe Pe Mówi że też nie sżło mu najlepiej.
Skoczył na 3 metry coś jednak reszta skakała po jakieś 4-5-6 :/
Potem poszliśmy do sklepiku kupiałam sobie sopelka colowego i andruty
Ja jem sopelka a oni mi mowią że chyba zaraz ide kręcić skakanke xDD
Jednak jeszcze nie poszłam
Następnie oglądaliśmy tańczące dziewczyny i "Polskiego Pingwina" xD
Tak serio to była dzieczyna która miała kostium pingwina i tańczyła xDD
Potem poszliśmy kręcić. W pierwszej turze zdobyliśmy 45 skoków na minute (słabo :/)
Potem 56 Jednak Emilka się fochneła  i mówiła że ona teraz kręci bo było za szybko
A ona niezbyt umie kręcić :/
Jednak doszliśmy do ugody że będziemy kręcić najpierw wolno potem szybko i potem wolno
Wkońcu na koniec mieliśmy 57
Zajeliśmy w skakance chyba 7 miejsce.
Potem jeszcze każdy właził na podium i zrzucał z niego innych żeby wejść
aż nas upomniała ochrona xDDD
Zaczynaliśmy coś bredzić od gorąca a Małpa oblała mnie wodą xDD
Potem oglądaliśmy kolejne występy które można nazwać już sztuką a  nie tańcem
A następnie dowiedzieliśmy się że...Przegraliśmy ;-;
Jednak dostaliśmy czekoladowe mleko Hula Krasula i mini batoniki z tesco *-*
Ale potem powtarzaliśmy Najlepiej Hula Krasula
Kaze dziecko wie że najlepiej hula krasula czy coś takiego xD
Potem poszliśmy na przystanek a z tamtąt odebrał mnie tata
W domu tata zainstalował mnie Spore
Ale się wciągnełam ;o
chyba to ocenie w Martyna ocenia :D
A teraz wyjazd...króciutki wyjazd...
A więc jade zaraz do Myślenic na weekend a potem pojade w niedziele do Tyczki na urodziny :D
W Myślenicach nie mam komputeraz a z komórki nie popisze bo nie ma tam wogóle internetu O.o
Na wakacje też wyjeżdżam...
Ale tak czy siak przez ten weekend mnie nie będzie
Ogółem nie byłam też w szkole bo całą noc nie spałam i wymiotowałam
Bez jaj kałade się boli mnie brzuch ide do łazienki wymiotuje potem wracam włanczam se na komórce youtuba  a po 20 min. znowu to samo i tak w kółko :/
Ale ok. Kończe bo ide sie jeszcze do końca spakować
Bay :D
Łap życie.Bo ci jeszcze ucieknie :D!
PS. Never stop smailing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz