Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 15 czerwca 2013

Spartakiada #2

Siemka , tu Nowy !!!
Oto :
AFROdzień !
A więc tak :

Dziś (14.06) w szkole
miała odbyć się olimpiada sportowa pod nazwą
Spartakiada
Braliśmy w niej udział
Ja , Małpa , Vampi i
tylko tyle z naszej paczki D:  
Zbiórka była  o 8.00
pod szkołą
I w ogóle to ja i Vampi mieliśmy
kręcić 
a Małpa odbijać piłkę 

Po dojechaniu na ulicę 
Żabią
musieliśmy przejść przez
szkolne korytarze
pomalowane na
Zielono !!!

Szczęśliwie przeżyliśmy :D
Potem poszliśmy na
NIEBIESKĄ
salę
gimnastyczną 
Musieliśmy się tam
przebrać !!! :/
Potem doprowadzono nas na
Boiska 
( było tam :
boisko do piłki nożnej , osobne do koszykówki , siatka do siatkówki , 
bieżnia [ tory do wyścigu ] , piaskownica do skoków w dal
< wypas ! > )
klimat jak na olimpiadzie , 
słońce przypieka
EXTRA !!!!
Pokaz chearleaderek  
Nasze wypadły najsłabiej
Opisała już zresztą Vampi
A dlaczego AFRO?
bo z pompona jednej z chearleaderek
Zrobiłem perukę
i nosiłem na głowie
< byłem królem Francji xD >

Nara i
NmbzW !  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz