Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 4 czerwca 2013

"Pomyliłem się jeszcze raz" D:

Siemka , tu Nowy !!!
Oto ... :
Odcinek specjalny :D ...

"Pomyliłem się jeszcze raz" !!!

Zaczęło się 3 czerwca , po szkole poszliśmy ( ja i Małpa ) na plac zabaw.
Poszliśmy po Owieczkę a potem po Olgisię. 
Bawiliśmy się jak zwykle , siedzieliśmy na ciuchci xD .
Siedzieliśmy tam - wymyśliliśmy zabawę w Krówczaki ( za dużo
Minecrafta lol ). Owieczka była ( jako zwierze ) świnią. 
Kazaliśmy jej zejść na dół , do jej "domu" .
Ona jednak uznała że też chcę być razem z nami Krówczakami. 
Nie zgodziliśmy się. 
Ona obraziła się i poszła do domu. 

Następnego dnia Tyczka przekazała nam , że Owieczka
< Tam , Dam , DAM >
ma focha za wczoraj.
My jednak nie mieliśmy zamiaru przeprosić - to była tylko zabawa. 
Owieczka uznała to za poniżanie jej i obraziła się na wszystkich oprócz Tyczki. 
Wtedy uznałem , że
pomyliłem się jeszcze raz!
Myślałem , że po roku "zadomowi" się w paczce , ale tak nie było.
Doszło do rozłamu
Nwm czy nie odejdzie od naszej paczki ...
Na razie jest "zawieszona"

No 
i
to by było na tyle na chwilę obecną ...

CDN

Nara i
Niech moc będzie z Wami !!!

P.S. Jeśli Owieczka to czyta to proszę o rozejm !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz