Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 11 czerwca 2013

Siemka!

siemka tu Małpa. Wiem ze mało pisze ale ja zadko wchodze na bloga. Ale będe częściej bo dostałam na urodziny tableta....Teraz 11.06.2013r 20.16  gadam na skypie z Olgisią , Vampi, i Tyczką.  MÓJ OPIS>>..


                           Jestem Ada ksywka Małpa.Mam 11 lat.Moja pasja to sport głównie kung-fu. W dalszej kolejności siatkówka, koszykówka.Chodze do szkoły z Olgisią, Tyczką, Vampi, Krulikiem i Owieczką. WYGLĄD: Mam blond włosy zielono szare oczy jestem szczupła i raczej wysportowana.WZROST:ok  150 cm
PRZEDMIOTY SZKOLNE: Lubie:W-f,polski,plastyke, matematyke. Nie
lubie: religi (ze względu na siostre) . Nienawidze:ANGIELSKIEGO..........
no i to chyba tyle... papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz