Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 4 czerwca 2013

Pomyliłem się po raz trzeci!

Droga i wściekła jak mniemam "Owco" ! 


Po Twojej długiej , poważnej i pełnej uzasadnionej złości przemowie proszę o jak
najszybszy rozejm
i przepraszam za zaistniałą sytuację.
Cóż , nie zdziwię się jeśli owych przeprosin nie przyjmiesz i
będziesz kontynuowała
fale nienawiści i 
złości , 
jednak mam pewną nadzieję , 
że po przeprosinach które pisze ze zrozumieniem
dla sprawy przyjmiesz je
i zakończysz te nic nie wnoszące do paczki
spory i kłótnie. 
Zrozumiałem moją winę i błąd ,
ale nawet jeśli
nie przyjmiesz tych szczerych i prosto z serca 
przeprosin 
chcę , byś nie mieszała do zaistniałego sporu
Vampi - 
nie ma ona żadnego związku i winy w tej sprawie. 

Jak widzisz ja również zachowałem godność , i po 
przemyśleniu  tego 
zajścia przepraszam Cię
i postaram , 
aby w/w sytuacja nie powtórzyła się - nawet do 
tego
nie dopuszczę. 
Żywię jednak nadzieję , że tak mądra osoba jak ty
zauważy moją skruchę 
i przyjmie
prośby o wybaczenie
oraz zapomni o 
powyżej wskazanym
incydencie.

Przepraszam
za całą krzywdę
i oznajmiam , że
przyjmuję winę
na siebie - 
Małpa jednak
nie zrobiła 
tak
dużo złego
jak ja. 
Proszę oto , byś wybaczyła mi
i zapomniała 
o nieprzyjemnym wydarzeniu. 

Z wyrazami szacunku i skruchy

Nowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz