Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 4 maja 2013

Wielki powrót i nowy program w moich postach!

Heja
     Gify, emotiony    
Tuuu...
Gify, niebieskie z pszczółkąGify, niebieskie z pszczółkąGify, niebieskie z pszczółkąGify, niebieskie z pszczółkąGify, niebieskie z pszczółką  
Tak wiem dłuuuugo nie pisałam :/
Ale wymyśliłam coś nowego :D
A więc od czasu do czasu będe wstawiała: Martyna ocenia
A więc o co chodzi :D?
Uwaga...Gify, zwierzęta   



Będe oceniała różne filmy :D
i gry...
i książki Gify, księga gości   
Poprostu to co mi sie nawinie :D...

Myślałam też coś o Martyna opowiada ale to kiedy inndziej :D
 No to tyle :D


Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie!!! :D
 

1 komentarz:

  1. Vampi , to najlepszy plan w historii twoich planów!
    Nowy
    Zainspirował mnie njumobile!!!

    OdpowiedzUsuń