Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 4 maja 2013

Powrót do domu :)

                                                Siemka tu Olga
Jak wiecie miałam wrócić do domu 5.05.2013 ,ale wróciłam wcześniej.Dziś wstałam o 8:00 , bo mieliśmy wyjechać ok. 9:00.Więc szybko się spakowałam i wyszykowałam no i pojechaliśmy.Jechałam przez godzinę.Kiedy wysiadłam z auta i weszłam do domu rozpakowałam się i zgadnijcie co zrobiłam ... weszłam na minecrafta.Zjadłam obiad i teraz gadam z Vampą i Wojtasem którego dodałyśmy na bloga.Ja przezywam go Wojtas, a Vampi mówi na niego krulik.To u to specjalnie.To na razie wszystko.Chociaż ... Vampi ma dla was niespodziankę.
  Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w następnym
                                              poście :D   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz