Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

poniedziałek, 20 maja 2013

yyyy ... "POPołudnie z Nowym"

                                                        Hejo , tu Nowy!!!
POPołudnie z Nowym!
Jako , że Vampi zrobiła Cały dzień z Vampi , ja zrobię "Popołudnie xD z Nowym!!!
Zaczęło się zwyczajnie , koniec lekcji ... 
Musiałem iść na świetlicę , a w naszej szkole to jak największa kara! Zrobiłem tama zadanie na plastykę (jakieś logo co ma mówić o naszym hobby). Minęła jedna lekcja i ...
Przyszła Vampi!!!Pokazałem jej swoją pracę. Potem poszliśmy do 10 (sala , gdzie nasz pan od historii pracuję [dramatyczna muza]... na ŚWIETLICY!!!) Razem układaliśmy hymn dla naszej paczki (stąd POP) Poszliśmy na próbę do przedstawienia Calineczka po angielsku - była też Olgisia i Owieczka xD .Później wyszliśmy na plac (wymyśliliśmy zabawę o władcach czasu i przestrzeni , snów , pogody itp.)Zaczęło padać i ja wróciłem do domu.
O 18.00 byłem na zajęciach z plastyki.
I to by było na tyle
Nara
i
Niech moc będzie z Wami!!!
P.S. Pamiętaj : Nadzieja umiera zawsze ostatnia!
I chcę zrobić "Zapytaj Nowego" więc piszcie komentarze ... nawet te złe , wszystko WYJAŚNIĘ!!!!!

1 komentarz: