Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

poniedziałek, 13 maja 2013

Dzień z Nowym

Heja :D
Tu:
Gify, literkiGify, literkiGify, literkiGify, literkiGify, literki 
Dziś gdy skończyłąm lekcje poszłam na świetlice (a tak właściwie do biblioteki :D) 
Gdzie z Nowym i Małpą robiliśmy figruki do zabawy :D
JA zrobiłam Kotołaczke maniaka komputerowego
Małpa wilkołaczke sportmenke a Nowy zjawe-wampira
artyste :D
Potem o godzinie 14:25 poszłam na chór a Małpa i Nowy
Czekali na świetlicy
Gdy skończyłam chór razemz Nowym poszłam do jego domu a Małpa do swojej babci.
U Nowego uczyliśmy się ponieważ jutro mamy bardzo ważny test ze wszystkich przedmiotów
A następnie po nauce dla relaksu szyliśmy (Ja lalka on płaszcz dla swojego faceta marionetki)
Następnie odebrał mnie tata i jadłam pizze z kukurydzą kurczakiem i szynką *-*
Teraz robie zadanie z Anglika ;d
Jak dobrze pójdzie zmienie grupe na grupe Małpy Nowego Owieczki i Olgisi.
Trzymajcie za mnie kciuki na teście ;)
AA i na koniec taki mem :D 
 
 
 

Łap życie,Bo ci jeszcze Ucieknie :D!! :PS: Smile C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz