Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 7 maja 2013

"Przepis na sukces" odc. 2

                                           Przepis na sukces
                                         "Brak talentów"
Był 7.05.13 roku , dziś miała odbyć się II szkolna edycja programu "Mam talent". Byliśmy podekscytowani , ponieważ miała wystąpić Małpa - wybrała występ Kung-Fu. Było już po przerwie obiadowej , za godzinę miał odbyć się konkurs. Ja , Owieczka i oczywiście mistrzyni sztuk walk pędem pobiegliśmy do bloku babci za Biedronką , przygotowaliśmy się i zostaliśmy poczęstowani ciastem :) . Mieliśmy już iść do szkoły na występ , gdy niespodziewanie zobaczyliśmy , że pada deszcz - szybko wróciliśmy po kurtki i parasol i pognaliśmy do szkoły. Dotarliśmy do budynku wcześnie , i okazało się , że do występu jest jeszcze całe pół godziny... Poczekaliśmy - zeszła się świetlica i jury. Widownia nie była duża , gdybym występowałbym na pewno nie bałbym się. Konkurencja Kung-Fu była żałosna , Małpa zaś genialnie zaprezentowała sztukę walki - byłem w szoku. Inne występy nie dosięgały jej do pięt , jedynie pokaz Capoeiry można porównać do tego. Deszcz przestał padać , a ja samochodem wróciłem do domu.  


                                       Nara 
                                           i
                          Niech moc będzie z Wami!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz