Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

sobota, 4 maja 2013

Cześć!!!

                                                       Siema , tu tzw. Nowy!!!
U mnie wszystko po staremu. Gram w gry , siedzę przed kompem i gadam przez Skype'a ze znajomymi.:D Zniecierpliwiony czekam na nowy program Vampi :) Ciekawi mnie , co tam u Małpy , że tak długo nie pisze...:/
Wstałem o ósmej , ale nie to jest najgorsze...Czeka mnie jeszcze przebranie się za jakieś dziwadło z bajki :( Ale pocieszam się tym , że za niedługo dostanę ...(UWAGA , UWAGA) Świnkę Morską!!! To będzie moje pierwsze zwierzątko!!!
                                                            gify literygify literygify literygify litery
                                                                    gify litery
                                                Niech moc będzie z Wami!!!                  
P.S.: I lepiej pamiętaj: nigdy nie wiesz , kiedy śmierć zapuka do Twych drzwi!!!gify straszne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz