Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

poniedziałek, 6 maja 2013

Przepis na sukces

                                            Siemka to ja Olgisia
           Oto pierwszy odcinek Przepisu na sukces pt.Pościg
Kiedy wracałam z rolek zadzwonił do mnie Nowy czy idę na pole.Powiedziałam,że tak i szybko przebrałam rolki.Kiedy już przyszedł poszliśmy na trzepak.Gadaliśmy tam o serwerze Pawła.Zobaczyła nas tam koleżanka Klaudii i zapytała czy ją widziałam.Powiedziałam, że jest na cheerleaderkach.Zapytała się czy może się do nas dołączyć.Powiedziałam z niechęcią że może.Szła za nami kiedy poszliśmy po precle i opowiadała o swojej szkole.Poszliśmy na deptak.Wciąż opowiadała.Nagle zobaczyła Klaudię.Powiedziała jej cześć.Myśleliśmy, że sobie do niej pójdzie.Niestety nie poszła.Spytała się czy pójdziemy do Biedronki.Odpowiedzieliśmy,że tak i poszliśmy Nowy kupił sobie Estelle a Natalka (ta dziewczyna) lizaka.Nowy był pierwszy przy kasie więc wyszliśmy z Biedronki a z koro mieliśmy jej dosyć uciekliśmy przed nią.Przeszliśmy koło bloku babci Małpy i usłyszeliśmy bieg to biegła Natalka.Obróciliśmy się i ją zobaczyliśmy ją.Zaczęliśmy biec.Biegliśmy po między blokami, parkiem, koło boiska i dalej Małą Górą.Na szczęście zgubiliśmy ją.Potem miałam z Nowym w głowie jej bieg i krzyki.

      Jeśli jesteś ciekawy dalszej części naszej przygody musisz  
                                           poczekać.

Każdy dzień chcę spędzić miło więc do zobaczenia w następnym
                                              poście.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz