Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

niedziela, 12 maja 2013

Szalone urodziny :D


Heja :D
Tu VampiGify, gifs
Czas na post o urodzinach Owieczki :D
Były one wczoraj ale byłam zbyt padnięta żeby o tym napisać xD
Bez jaj ja nie moge se przypomnieć kiedy zasnełam xD
A więc na urodziny dotarłam pierwsza (Yeeeyyy ^^)
A prezent Gify, gifs Który jej dąłam to....
Dam DAM DAMMMM....
Zestaw do robienia błyszczyków i słodkie słodkiości :D
Ogulnie na początku gadałaśmy grałyśmy w blirarda...
Małpa mnie torturowała balonem -.-

Dziewczyny se robiły zdjęcia w czapkach :D
No i oczywiście tort którego zjadłam 2 łyżki bo był za słodki xD 
Ale z chipsami smakowałam sam raz *-*
A i były lody! które z chipsami też dobrze smakują *-*
Ale potem grałyśmy w taką gre ,,Kto to był?"
Łaziliśmy po zamku i mieliśmy określony czas na to żeby zgadnąć kto ukrał pierścień xD
JA stawiałam na księdza ale to nie on :C
Gdy zjadłyśmy torrtile (neiwiem jak to sie pisze xd)
Bawiłyśmy sie w ten zamek :D
Ja i Olgisia byłyśmy najstarsze
Potem Owieczka a na koniec Małpa i Tyczka
Ogulnie Na koniec tej zabawy wróżka dła nam moce i przedmioty xD
Olgisia dostałaTableta (A my byłyśmy w czasach gdy nie było nawet karoc O,o)
I miała coś tam moc z kompami prądem itp. xD
Ja dostałam ten taki instrument jak by gitara ale z klawiszami i moc rozwalania wrogów muzyką xD
Owieczka miała moc....Emm....AAA no tak była ,,Tarczą" Coś takiego jak Bella w Zmierzchu (Kocham *-*) Małpa miała moc gadanie ze zwierzętami leczenia itp. i dostała małego smoczka :D
A Julka była słodkim dzidziusiem który zamieniał sie w maszyne do zabijania xD Nie no karate kung fu itp. I dostała czarny pas xD
I to tyle :D Może jeszcze coś napisze a co to Martyna ocenia to mi sie coś program popsuł :C
Ale coś z tym zrobie :D
Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie :D    PS. Smile C:

2 komentarze:

  1. Super , tylko szkoda , że jako jedyny z paczki NA NICH NIE BYŁEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ala nie mogła cie zaprosić bo by musiała innych chłopaków zaprosić :C

    OdpowiedzUsuń