Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

wtorek, 21 maja 2013

"Zakręcony dzień z Nowym"!


Zapraszam na :

"Zakręcony dzień z Nowym!!!"
A więc zaczęło się normalnie. Przyszliśmy do szkoły na przyrodę , głównie osoby z mojej grupy (angielski) i Vampi. Czekamy pod 10 , nikt więcej nie przychodzi. Idziemy pod salę 24 , tam też nie ma reszty klasy i nauczycielki.
Nagle Vampi mówi :
-Ej , słuchajcie , my NIE MAMY PRZYRODY!!!!
Wszyscy zdziwieni pytają "Jak to?" , a ona
-yyy zapomniałam wam powiedzieć...
Idziemy zatem pobawić się na placu zabaw. Spotykamy Julkę Kuliś , huśtamy się , gadamy a ona :
-Chodźmy do przedszkola  pokręcić się na KARUZELI...
(w przedszkolu jest karuzela , a Julka kręci tak szybko , że się porzygać można xD)
Zgadzamy się , urządzamy konkurs kto dłużej wytrzyma ^_^ . Dopingujemy piosenką "Wszędzie się kręci 
TVN" . Dobrze się bawimy , ale trzeba na lekcję D: .
Lekcja angielskiego. Pani oddaje kartkówki , patrzy i mówi:
-W klasie są 2 Adrianny <Małpa na blogu>? Jak to? Jedna z nich ma pismo Wojtka... <Ja :D>
Pani mi pokazuje , patrzę i mówię :
-To moja kartkówka!...
Klasa wybucha śmiechem , przezywają mnie Adrianna ... Ich radość trwa do końca lekcji ...
Po lekcjach idziemy na plac zabaw , zaczyna padać. Ja idę do Olgisi. Gramy w Simsy 3 .O 14.30 wracam do domu. Potem idziemy kupić kwiatki dla mam na ich dzień w szkolę , bo dziś jest. NWM co z dniem matki , 
bo to dopiero będzie ^.^
Nara 
i
Niech moc będzie z Wami!!!


P.S. Nadzieja zawszę umiera
jako
OSTATNIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz