Wyzwanie!

Tu możesz poględzić o naszym nudnym życiu

Ludki ^^

niedziela, 19 maja 2013

Cały dzień z Vampi

Heja 
tu Vampi
Gify, linie 
A to specjalne wydanie cały dzień z Vampi!!
Gify, linie
Sory że nie pisze ale całymi dniami siedze na nk xD
Najpier w Hero Zero,Potem Goodgame Gangster,Walka z cieniem itd. xD
Akurat gram w Hero Zero ale robie misje xD
No sory wiecie w drużynie dobrej jestem to płacić codzienie trzeba po 300 a kasa sie sama nie zarobi >.>
Myśle czy nie nakręcić Martyna ocenia z tego a to jak naprawie sprzęt O.o
Ogulnie jest godzina 9:12 a ja będe pisać posta caaaały dzień :D
To do zoba za nwm.... godzinke xd?

Oks jest 10 :D JA grałam w miskrity i mój
Fluj (teraz Zack :D) Ewołulował *-*
YY tak miskrity to gra na nk taka jak pokemony xDDDD
Gram też w Hero Zero wbiłam właśnie 15 lvl gadam z jakimś kolesiem i chce mieć jeszcze
dziś 2000 honoru (mam 1888)
Lol trzymajcie za mnie kciuki :D

Yaaaay!!! i :C
No bo jest 10:24
Co do hero zero to tylko spadłam w rankingu :C
już była 1900 któraś tam a spadłam na 1811 :C
Ale co do Walki z cieniem mam nareszcie 10 dan :D!
NArazie tyle do zoba :D
 Okey jest 11:02 a ja siedze u rodziców na kompie :D
Gram se i próbuje wbić ten 2000 honor O.o
Popisze później

Heja :D
12:07 ja dalej chce wbić to 2000 w miskritach ewoluowały mi jeszcze 2
miskrity i oglądam barbie i podwodna tajemnica *-*
Napisze jak skończe :D


Okeeeey bajka dawno sie skończyła jest 19:28 sorry ale zgubiłam poczucie czasu :D
Co robiłam przez ten czas ?
Grałam se z kuzynem w siatke i ogulnie na polu siedziałam
teraz odrobiłam zadanie i gram :D
To tyle xDD
Tsaaa....
Nudny dzień xD
NarQ xDDD
Łap życie,Bo ci jeszcze ucieknie :D PS: Never stop smailing


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz